Oferte anvelope de iarna
1. Primat Gold vinde anvelope ieftine, adica profile low-budget (pentru bugete reduse) produse tot de marii producatori mondiali; acest lucru confera garantia sigurantei si confortului la un pret mai mic. A nu se confunda cu anvelope slab calitative, second hand sau resapate. Nu comercializam asa ceva.
2. Daca bugetul alocat solutionarii problemei de aderenta pe sosea este unul mai redus, atunci este bine va familiarizati cu oferta nostra folosind selectorul de anvelope, apoi sa consultati unul dintre operatorii nostri de vanzari pentru a gasi oferta exacta. La bugete mici, experienta noastra face diferenta in alegerea perfecta.
3. Daca vedeti in alte parte anvelope mult mai ieftine decat in reteaua Primat Gold, atunci este bine macar sa va ridicati un semn de intrebare si sa va documentati mai bine; vedeti exact care este diferenta dintre produse chiar intreband public treaba asta, apoi decideti in cunostinta de cauza. O alegere pripita poate scurta durata de rulare si numarul de kilometri parcursi de cateva ori fata de o anvelopa noua sau originala sau aflata in garantie; nu mai discutam predispozitia la accidente, fie din neindeplinirea sarcinilor pentru care a fost proiectata fie prin explodarea pneului.
4. Anvelopele resapate sunt mai ieftine, dar recomandam achizitionarea acestora numai daca este ultima solutie pentru dumneavoastra, si aceasta pe termen scurt, pentru ca resaparea se efectueaza prin schimbarea cauciucului din banda de rulare cu unul nou, a carui compozitie difera clar de cea proiectata si optimizata in decursul a catorva decenii de cercetare de catre marile concerne mondiale, producatoare de anvelope; nu mai discutam de conditiile si tehnologia de realizare a operatiei.
5. Recomandam sa nu achizitionati anvelope sh (cauciucuri second hand sau la mana a doua) deoarece multi dintre vanzatorii efectueaza operatiuni de regrovare a anvelopelor, operatiune spacifica cauciucurilor pentru camioane, actionand doar in adancimea profilului; astfel se subtiaza stratul de cauciuc dintre banda de rulare si structura de rezitenta aanvelope, sporind riscul degradarii si chiar exploziei in mers a cauciucului.